خبرنگاران البرز در زمینه درمان ناباروری درخشید

به گزارش مجله سفر به کانادا، کرج - خبرنگاران- مدیر مرکز تخصصی ناباروری ابن سینا شعبه استان البرز اعلام نمود که این مرکز درمرداد ماه سال جاری در زمینه درمان ناباروری درخشید.

خبرنگاران البرز در زمینه درمان ناباروری درخشید

بنا به گزارش اطلاع رسانی مدیریت مرکز تخصصی درمان ناباروری ابن سینا شعبه استان البرز ، دکتر مهشید بذرافکن روز یکشنبه گفت: در آستانه سومین سالروز افتتاح مرکز درمان ناباروری ابن سینا در بیمارستان کمالی، با کوشش روز افزون و همکاری تیم تخصصی و کادر درمانی این مرکز ، شاهد افزایش میزان موفقیت در درمان ناباروری به روش IVF در استان البرز و افزایش بارداری های هستیم.

وی بیان داشت: این مرکز با بکارگیری فناوری نوین و با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در روزهایی که دنیا و کشورمان، شاهد همه گیری بیماری کووید 19 است، توانست رکورد قبلی خود را در موفقیت IVF (بدون استفاده از تخمک و جنین اهدایی) افرایش دهد.

بذرافکن گفت: مرداد ماه امسال مرکز تخصصی درمان ناباروری ابن سینا شعبه استان البرز با ثبت 45 درصد بارداری از مجموع زوجین تحت درمان و ثبت 47 درصد از انتقال جنین های فریز شده قبلی خود زوجین ، رکورد قبلی استان البرز و مرکز را به میزان سه درصد بهبود بخشید.این میزان موفقیت به زبان ساده تر به معنای این است که از هر 10 زوج مراجعه کننده برای درمان ناباروری، حدود پنج زوج تجربه شیرین بارداری را خواهند داشت.

وی اضافه نمود: اکنون زمان آن فرا رسیده است که استان البرز نیز در زمره استان های پیشروی کشور در زمینه درمان ناباروری قلمداد گردد.

بذرافکن اظهار داشت که در راستای سیاست های حمایتی دولت جهت افزایش جمعیت، هم اکنون مرکز ابن سینای بیمارستان کمالی با افتخار، پذیرای زوجین نابارور از بعضی استان های غربی کشور است که نشانگر امکان رقابت این مرکز با سایر مراکز پایتخت می باشد.

مرکز تخصصی درمان ناباروری ابن سینا در راستای طرح تحول سلامت و ایجاد زمینه مناسب برای درمان زوج های نابارور از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با حمایت دولت تدبیر وامید پساز تهران در البرز راه اندازی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1229

به "خبرنگاران البرز در زمینه درمان ناباروری درخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران البرز در زمینه درمان ناباروری درخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید