تیم ملی به دنبال شکستن یک طلسم کهنه؛ بحرین در منامه می بازد؟، دوشنبه شب سرنوشت ساز برای فوتبال ایران

به گزارش مجله سفر به کانادا، شاگردان اسکوچیچ در بازی مقابل بحرین به دنبال شکستن یک طلسم کهنه هستند.

تیم ملی به دنبال شکستن یک طلسم کهنه؛ بحرین در منامه می بازد؟، دوشنبه شب سرنوشت ساز برای فوتبال ایران

گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته پیروز شد هنگ کنگ را از پیش رو بردارد تا یکی از 4 بازی حساس خود را با رجحان و کسب 3 امتیاز از زمین خارج گردد تا خود را آماده بازی سخت و حساس دوشنبه شب مقابل بحرین میزبان بازی های این گروه کند.

تیم های ملی ایران و بحرین روز دوشنبه 17 خرداد در دیداری حساس و سرنوشت ساز در استادیوم استادیوم ملی بحرین در شهر منامه به مصاف هم می فرایند که برنده این بازی می تواند گام بلندی را برای رسیدن به مرحله بعد بردارد.

تیم ملی بحرین روز گذشته و پس از پیروزی ایران مقابل هنگ کنگ، در دیداری یک طرفه و با 8 گل از سد کامبوج گذشت و موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد. شاگردان هلیو سوزا با این رجحان پرگل، خود را برای جدال سرنوشت ساز با ایران آماده کردند.

شاگردان اسکوچیچ در تقابل با بحرین به دنبال کسب 3 امتیاز هستند تا علاوه بر پیروزی در این بازی و برداشتن گامی محکم در جهت صعود به مرحله بعدی مسابقات طلسم نبردن های این تیم را در منامه بشکند و یک برد مهم و حساس را در کارنامه خود ثبت کند.

تیم ملی ایران در تقابل با بحرین در منامه تا به امروز نتوانسته این تیم را در خاک خودش شکست دهد و حالا تیم ملی دوشنبه شب به دنبال یک برد تاریخی مقابل بحرینی ها خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که آیا شاگردان اسکوچیچ قادر به شکستن این طلسم خواهند بود یا نه.

مساوی شدن این بازی هم کار تیم ملی را برای صعود سخت می نماید اما همچنان با بردن کامبوج و عراق، امید تیم ملی برای صعود زنده می ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1700

به "تیم ملی به دنبال شکستن یک طلسم کهنه؛ بحرین در منامه می بازد؟، دوشنبه شب سرنوشت ساز برای فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی به دنبال شکستن یک طلسم کهنه؛ بحرین در منامه می بازد؟، دوشنبه شب سرنوشت ساز برای فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید