تکمیل پروژه گردشگری پارک آبی یاسوج نیازمند 120میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش مجله سفر به کانادا، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکمیل مجموعه تفریحی و گردشگری پارک آبی یاسوج نیازمند 120 میلیارد ریال اعتبار است.

تکمیل پروژه گردشگری پارک آبی یاسوج نیازمند 120میلیارد ریال اعتبار است

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی ظهر امروز چهارشنبه هفتم خردادماه اضافه نمود: در کوشش هستیم تا 100 میلیارد ریال این اعتبار به وسیله تسهیلات ارزان قیمت دولتی تأمین گردد.

او توضیح داد: 20 میلیارد ریال دیگر، سهم آورده خود سرمایه گذار است که باید به موقع در این مکان هزینه گردد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی پارک آبی یاسوج اطلاع داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار، پیش بینی می گردد حدود سه ماه دیگر این مجموعه تفریحی و گردشگری در مرکز کهگیلویه و بویراحمد افتتاح گردد.

او اظهار کرد: تا به امروز بیش از 220 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به پروژه پارک آبی و هتل چهار ستاره یاسوج تسهیلات پرداخت شده است.

صفایی اضافه نمود: این پروژه به مساحت 10 هزار مترمربع هتل و زیربنای 15 هزار مترمربع پارک آبی در هفت طبقه احداث می گردد.

او بیان کرد: استخر، سالن بدن سازی، سالن بیلیارد، حمام نمک، سالن ماساژ، رودخانه آرام و سرسره های آبی از بخش های نخستین پارک آبی در جنوب کشور خواهد بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اضافه نمود: فاز نخست پروژه پارک آبی با پیشرفت فیزیکی 90 درصد و با میزان اشتغال زایی 55 نفر تا بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

او گفت: 110 میلیارد ریال اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص داده شد که این میزان اعتبار برای اجرای 10 طرح مالی، عمرانی و گردشگری استان اختصاص داده شد.

طرح عظیم هتل و پارک آبی یاسوج در سال 1395 همزمان با سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد، کلنگ زنی شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1068

به "تکمیل پروژه گردشگری پارک آبی یاسوج نیازمند 120میلیارد ریال اعتبار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پروژه گردشگری پارک آبی یاسوج نیازمند 120میلیارد ریال اعتبار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید