شرح دفتر شورای عالی صلح افغانستان درباره سفر عبدالله به ایران

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران، دفتر شورای عالی مصالحه با اشاره به سفر عبداله عبدالله رئیس این شورا به ایران، بیان کرد که این سفر به دنبال سلسله سفرهای منطقه ای عبدالله با هدف جلب حمایت آن کشور از کوشش های صلح در افغانستان صورت می گیرد.

شرح دفتر شورای عالی صلح افغانستان درباره سفر عبدالله به ایران

از سفر با تور پاتایا نوروز لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

عبدالله عبدالله نیز شخصاً در صفحه رسمی فیسبوک خود نوشته که به سلسله سفرهای منطقه ای برای جلب حمایت از کوشش های صلح، به دعوت رسمی ایران، در رأس هیأت عالی رتبه به تهران سفر نموده است.

گفته شده که عبدالله در این سفر با رئیس جمهوری، وزیر خارجه، رئیس مجلس شورای اسلامی، دبیر شورای امنیت ملی، وزیر نیرو و بعضی مقام های دیگر ایران ملاقات خواهد نمود.

مجیب الرحمن رحیمی مشاور ارشد شورای عالی مصالحه ملی افغانستان نیز در این رابطه گفت: عبدالله عبدالله در این سفر مقام های ایرانی را در جریان آخرین تحولات و پیشرفت های مذاکرات صلح افغانستان قرار خواهد داد.

رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان پیش از سفر به تهران به پاکستان و دهلی نو سفر نموده و در کوشش برای حمایت از فرایند صلح افغانستان است تا مذاکرات با طالبان در دوحه به انتها دائمی جنگ در افغانستان منجر گردد.

شماری از مقام های دولتی، وزارت امور خارجه و اعضای مجلس نمایندگان افغانستان، عبدالله عبدالله را در این سفر همراهی می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1287

به "شرح دفتر شورای عالی صلح افغانستان درباره سفر عبدالله به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح دفتر شورای عالی صلح افغانستان درباره سفر عبدالله به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید