ترافیک در محورهای شمالی، کرج به چالوس یکطرفه شد

به گزارش مجله سفر به کانادا، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: با توجه به بار ترافیکی سنگین در محور چالوس، ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از چالوس به تهران تا اطلاع ثانوی اجرا می شود.

ترافیک در محورهای شمالی، کرج به چالوس یکطرفه شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص آ خرین وضعیت جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور، گفت: پلیس راهور ناجا به منظور مدیریت و تسهیل در تردد هموطنان با توجه به بار ترافیکی سنگین در جاده چالوس، ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از چالوس به سمت تهران را اعمال کرده و این محدودیت تا اطلاع ثانوی برقرار است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا شرح داد: ترافیک در ابتدای محور کرج- چالوس تا آدران، قزوین- رشت در محدوده رودبار، هزار، پیست آبعلی، امامزاده هاشم و کلاو، سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی ترافیک در محدوده گزنک، سه راهی لاسم وآب اسک و طول محور کرج- چالوس را نیمه سنگین ارزیابی و گفت: ترافیک در آزادراه تهران به سمت قم پرحجم و در محدوده عوارضی نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که مداخلات جوی تا این لحظه در هیچکدام از جاده ها گزارش نشده، گفت: سایر محور های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 633

به "ترافیک در محورهای شمالی، کرج به چالوس یکطرفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک در محورهای شمالی، کرج به چالوس یکطرفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید