تخصیص 40 میلیارد تومان برای تجهیز تخت های درمان کرونا در تهران

به گزارش مجله سفر به کانادا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تخصیص 40 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز تخت های ویژه درمان کرونا در استان تهران خبر داد.

تخصیص 40 میلیارد تومان برای تجهیز تخت های درمان کرونا در تهران

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، چندی قبل نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت تهران با حضور در دانشگاه علوم پزشکی تهران با رئیس این دانشگاه و معاونان دانشگاه علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه اعلام شد که برای تجهیز 200 تخت بیمارستانی ویژه بیماران بدحال مبتلا به کرونا به 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم. با توجه به شرایط موجود موضوع به سرعت با استاندار تهران مطرح شد.

نعمت الله ترکی در گفت: وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به تائید رئیس جمهور محترم رسیده و به دلیل عدم امکان اختصاص و تامین اعتبار برای مصرف، پیشگیری و درمان بیماری کرونا و در اجرای ماده 78 قانون محاسبات کشور مصوب 1366 و همچنین بند 11 پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و عدم امکان انجام خرید و فعالیت های موضوعه با رعایت تشریفات مقرر و مقررات ناظر و فوریت موضوع مقرر شد، از محل منابع در اختیار فرمانداران 16 شهرستان استان تهران سهم منابع ارزش افزوده و سایر وجوه که قانونا مصرف آن به تشخیص فرمانداران پیش بینی شده به شهرستان های ری-تهران-شهریار-ورامین-پاکدشت-فیروزکوه-دماوند-شمیرانات-قدس و ملارد اختصاص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه این اعتبار برای تجهیز و آماده سازی مراکز درمانی در اسرع وقت است اظهار کرد: اولویت کار در حال حاظر سلامت شهروندان تهرانی است و سازمان مدیریت این مهم را دنبال می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 867

به "تخصیص 40 میلیارد تومان برای تجهیز تخت های درمان کرونا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 40 میلیارد تومان برای تجهیز تخت های درمان کرونا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید