تئاتر فجر 39 همراه با مسافرآستانه و محمد صالح علاء

به گزارش مجله سفر به کانادا، تهران (پانا) - برنامهآب و تاب این هفته با حضور حسین مسافر آستانه دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روی آنتن رادیو تهران می رود.

تئاتر فجر 39 همراه با مسافرآستانه و محمد صالح علاء

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامهآب و تاب به گفتگوی زنده و صمیمانه محمد صالح علاء با نخبگان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، این گپ و گفت شامل زندگینامه، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته های آنها در حوزه های تخصصی شان است و مروری بر آثار مهمانان برنامه دارد.

برنامهآب و تاب این هفته با حضور حسین مسافر آستانه دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روی آنتن رادیو تهران می رود.

حسین مسافرآستانه از چهره های مدیریتی و همچنین کارگردانی تئاتر که پیش از این نیز در کارنامه کاری خود دبیری چند دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر را به ثبت رسانده بود، دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است.

گفتگو درباره اطلاعات بخش های مختلف نمایش ها در بخش های صحنه ای، خیابانی، دیگرگونه ها و رادیویی آثار صحنه ای(رقابتی و غیررقابتی)، تله تئاتر و گزارش های صحنه ای و... بخشی از محتوای این برنامه است.

آب و تاب در ساختار کلامی-آوایی با موضوع فرهنگی و هنری جمعه ها ساعت 21 تا 22:30 به طور زنده به تهیه کنندگی پروانه طهماسبی روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه تا 20 بهمن در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1500

به "تئاتر فجر 39 همراه با مسافرآستانه و محمد صالح علاء" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تئاتر فجر 39 همراه با مسافرآستانه و محمد صالح علاء"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید