تأکید نماینده مرجعیت عراق بر مسالمت آمیز بودن تظاهرات مردمی

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران به نقل از سومریه نیوز، عبدالمهدی الکربلائی نماینده مرجعیت عراق در خطبه های امروز نماز آدینه در کربلاء تحقق خواسته ها و مطالبات مردمی را از طیف های سیاسی این کشور خواهان شد.

تأکید نماینده مرجعیت عراق بر مسالمت آمیز بودن تظاهرات مردمی

بر اساس این گزارش، وی تأکید کرد: معترضان در عراق خواهان اصلاح هستند. طیف های سیاسی از فرصت مناسبی برای اجرای اصلاحات، برچیدن فساد و نظام سهمیه بندی برخوردار هستند و باید از آن استفاده نمایند.

الکربلائی همچنین بر لزوم مسالمت آمیز بودن اعتراضات در عراق تأکید کرد و گفت: در این زمینه مسئولیت بزرگی بر دوش نیروهای امنیتی است و آن ها باید از توسل به خشونت در برابر معترضان خودداری نمایند.

نماینده مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق اضافه کرد: معترضان باید نسبت به خدعه های داخلی و خارجی که هدف آن ها منحرف ساختن مطالبات مشروع از راستا اصلی خود است، هوشیار باشند.

الکربلائی ادامه داد: نیروهای مسلح عراق به دلیل مبارزه با تروریست های تکفیری داعش و جانفشانی در این راستا حق بزرگی بر گردن مردم دارند و نباید این جانفشانی ها فراموش گردد. اگر امروز شرایط برای برگزاری تظاهرات در عراق فراهم شده است، باید آن را نتیجه زحمات این نیروهای جانفشان دانست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 638

به "تأکید نماینده مرجعیت عراق بر مسالمت آمیز بودن تظاهرات مردمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید نماینده مرجعیت عراق بر مسالمت آمیز بودن تظاهرات مردمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید