بیگی: آشفتگی بازار خودرو؛ بهانه دولت برای عزل وزیر ، رحمانی مخالف تشکیل وزارت بازرگانی بود

به گزارش مجله سفر به کانادا، نماینده مجلس گفت: برکناری وزیر صمت اصلا ارتباطی به بازار خودرو ندارد بلکه به تشکیل نشدن وزارت بازرگانی برمی شود. پس تمام صحبت ها مبنی بر برکناری وزیر به علت بازار آشفته خودرو غلط است.

بیگی: آشفتگی بازار خودرو؛ بهانه دولت برای عزل وزیر ، رحمانی مخالف تشکیل وزارت بازرگانی بود

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، گفت: موضوع تشکیل وزارت بازرگانی برای دولت دوازدهم و آقای روحانی بسیار مهم بوده و هست.

وی ادامه داد: رئیس جمهور از تمام ظرفیت های ریاست جمهوری و شورای عالی مالی که ریاست آن بر عهده رئیس جمهور است استفاده نموده تا این وزارتخانه تشکیل شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به حضور متعدد طرح تشکیل وزارت بازرگانی در صحن علنی مجلس، گفت: برای بار آخر این طرح به مجلس آمد. روز قبل از صحن علنی در گفت و شنود های بین نمایندگان این موضوع کاملا مشهود بود که آقای رحمانی وزیر صمت از سوی دولت تحت فشار است.

علیرضابیگی اضافه نمود: آن چیزی که برای ما نمایندگان مجلس مشهود بود آقای رحمانی با تشکیل وزارت بازرگانی مخالف بود ولی دولت بر تشکیل آن اصرار داشت که همین امر باعث برکناری وزیر شد.

وی بیان داشت: آقای روحانی درصدد تحمیل نظرات شخصی خود در تمام امور هست و مثال عینی آن در تشکیل وزارت بازرگانی است؛ با این وجود که نمایندگان مجلس و حتی وزارت خانه مذکور مخالف تشکیل چنین وزارتخانه ای در کشور بودند ولی آقای روحانی اصرار بر تشکیل آن دارد.

این نماینده مجلس توضیح داد: برکناری وزیر صمت اصلا ارتباطی به بازار خودرو ندارد بلکه به تشکیل نشدن وزارت بازرگانی برمی شود. پس تمام صحبت ها مبنی بر برکناری وزیر به علت بازار آشفته خودرو غلط است.

علیرضا بیگی در سرانجام گفت: دولت برای برکناری وزیر دنبال بهانه بود تا وی را برکنار کند و الا قیمت خودرو سالیان گذشته هم افزایش داشته است پس چرا آن موقع وزیر برکنار نشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1037

به "بیگی: آشفتگی بازار خودرو؛ بهانه دولت برای عزل وزیر ، رحمانی مخالف تشکیل وزارت بازرگانی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیگی: آشفتگی بازار خودرو؛ بهانه دولت برای عزل وزیر ، رحمانی مخالف تشکیل وزارت بازرگانی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید