بگو مگوی ناتمام زاکانی با همتی

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرنگاران : زاکانی در جمع بندی سخنانش گفت: کسانی که مسببان وضع موجودند امروز مدعی هستند و مظلوم نمایی می نمایند

بگو مگوی ناتمام زاکانی با همتی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، علیرضا زاکانی از نامزدهای ریاست جمهوری در جمع بندی سخنانش گفت:

در ابتدا بگویم متعجم کسانی که مسببان وضع موجودند امروز مدعی هستند و مظلوم نمایی می نمایند. بنده دلم می سوزد چرا که بیش از همه از جبهه ، دانشگاه، دیروز و امروز در بطن جوانان هستم درد جوانان نخبه را می دانم جوانان از فسادها و تبعیض ها و تحقیر ها خسته اند. هر چه مایه اضطراب جوانان است باید برداشته گردد از جمله کنکور، ازدواج و غیره. ما برنامه مدونی برای اینها داریم که خدمت عزیزان تقدیم کردم.

بحث تهدید پسران و دختران می نمایند، حریم خصوصی خط قرمز ماست ما به جنگ با حریم خصوصی خواهیم رفت که هیچ کس نباید وارد حریم خصوصی افراد گردد حریم عمومی هم همینطور.

تورم 49 درصدی دوران هاشمی و 52 درصدی دوران روحانی را دوستان آقای همتی رقم زدند مردم از این ناراحت هستند. بدترین پیامک ها پیامک های موجودی شما کافی نیست و عقب افتادن قسط وام بانکی است. دانشگاهیان ما از این ناراحتند که علم و دانششان به کار گرفته نمی گردد ما برای این برنامه داریم. اینکه امکان کل کشور را به سه برادر بدهند این ظلم بزرگی است که ما ریشه آن را خواهیم کند. ما به جنگ ناقضان حریم خصوصی خواهیم رفت و خط قرمز ماست و حریم عمومی را پاس خواهیم داشت. در امنیتی ترین دولت تاریخ کشور 26 جاسوس بازداشت شد.

دولت فقط دولت کارمندانش نیست بلکه برای ملت است. هیچ فرقی بین معلمان و فرهنگیان و کارمندهای وزارت نفت نباید باشد. نشاط مال وقتی است که جیب پدر، پُر باشد، جیب پدر را خالی کردند و صورت پدر را سرخ کردند.

به دنبال اینترنت پرسرعت و امن و ارزان هستیم و ما مخالف فیلترینگ هستیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1708

به "بگو مگوی ناتمام زاکانی با همتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگو مگوی ناتمام زاکانی با همتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید