بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح ارتش تبریز تا سال آینده

به گزارش مجله سفر به کانادا، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح ارتش تا خرداد سال آینده اطلاع داد.

بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح ارتش تبریز تا سال آینده

به گزارش خبرنگار از،شریفی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: تقاطع غیر همسطح ارتش با 36 میلیارد تومان اعتبار و 15 درصد پیشرفت فیزکی در حال انجام است که به لحاظ پیچیدگی و سختی های منحصر به فرد، قابل مقایسه با دیگر پروژه ها نیست.

او اضافه کرد: تقاطع ارتش به نوعی ترمینال انرژی تبریز است که تاسیسات گاز، برق، مخابرات و انشعابات آب و فاضلاب و فیبر نوری همانند یک شبکه در آنجا واقع شده که کار جابجایی این تاسیسات شهری زمانبر بوده و مجبور به کنار زدن بعضی از این تاسیسات، یا غلاف گذاری روی بعضی از آن ها هستیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با اشاره به اتمام شمع کوبی در ضلع غربی تقاطع غیر همسطح گفت: بیشتر تاسیسات زیرزمینی شهری در ضلع غربی تقاطع بود که با برطرف این مسائل عملیات شمع کوبی، ضلع غربی رو به اتمام است.

او گفت: در ضلع شرقی، تراکم تاسیسات شهری چندانی نداریم، ولی مشکل تملک بخش شمالی خیابان ارتش را داشتیم که با تملک آن محل و بحث جابجایی تاسیسات و درختان موجود و احداث راست گرد حافظ به ارتش، کارگاه عملیاتی شروع به کار می نماید.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1269

به "بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح ارتش تبریز تا سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح ارتش تبریز تا سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید