برگزاری آزمون دستیاری علوم پزشکی در مازندران

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرنگاران/مازندران معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از برگزاری آزمون دکتری در 5 نوبت و کارشناسی ارشد در 4 نوبت توسط این دانشگاه خبر داد.

برگزاری آزمون دستیاری علوم پزشکی در مازندران

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، غلامعلی گدازنده به برگزاری آزمون دستیاری علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: آزمون دکتری از 10 تا 12 مرداد در 5 نوبت و کارشناسی ارشد در 23 و 24 مرداد در 4 نوبت برگزار می شود.

وی شرح داد: 429 نفر در آزمون دکتری و 3353 نفر نیز در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می کنند، شرح داد: این آزمون ها براساس پروتکل های بهداشتی و با فاصله یک متر و 80 سانتیمتری برگزار می شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان این که افراد مبتلا نیز براساس فرم خوداظهاری در فضایی جداگانه امتحان می دهند، به برگزاری آزمون های دانشگاه به صورت آنلاین اشاره کرد و ادامه داد: تا به امروز بیش از 17 هزار محتوا در سامانه نوید بارگذاری شد و 7 هزار دانشجو در 280 آزمون به صورت آنلاین شرکت کردند .

گدازنده به برگزاری دفاع پایان نامه به صورت آنلاین اشاره کرد و اضافه نمود: بسیاری از دانشکده ها کلاس ها را به صورت آنلاین برگزار کردند و این ترم نیز دوره های توانمند سازی اساتید برگزار می شود تا فرم جدیدتری برای آموزش مجازی دانشجویان ارائه شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1164

به "برگزاری آزمون دستیاری علوم پزشکی در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون دستیاری علوم پزشکی در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید