بازی در ارومیه سخت است، به خاطر خانواده ام سایپا را انتخاب کردم

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران، با آغاز فصل جابجایی لیگ برتر والیبال، تیم سایپا به جذب بازیکنان مدنظر خود پرداخت. علی شفیعی سرعتی زن تیم ملی که فصل گذشته با شهرداری ارومیه در رقابت ها حضور داشت، یک بار دیگر به سایپا پیوست تا فصل جدید با نارنجی پوشان در مسابقات لیگ برتر حضور داشته باشد.

بازی در ارومیه سخت است، به خاطر خانواده ام سایپا را انتخاب کردم

علی شفیعی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره بازگشت به جمع نارنجی پوشان سایپا گفت: به دنبال این بودم تا در فصل جدید در یک تیم خوب بازی کنم. در حال حاضر تیم های سپاهان، ارومیه و سایپا از جمله تیم های خوب لیگ به حساب می آیند. دوست داشتم با پیمان اکبری (سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه) همکاری کنم، چراکه دو سال بسیار خوب در کنار او حضور داشتم اما ترجیح دادم با تیم سایپا قرارداد ببندم، چرا که به تازگی متأهل شده ام. می خواهم در تیمی بازی کنم که به زادگاهم نزدیکتر باشد و به راحتی بتوانم با خانواده ام در ارتباط باشم. البته مصطفی کارخانه هم از مربیان تراز اول والیبال است که کار کردن با او هم برایم بسیار لذت بخش است.

سرعتی زن والیبال ایران ادامه داد: بازی در ارومیه همواره شرایط خاص خود را دارد، چرا که مردم این شهر پیگیر والیبال هستند. ترجیح دادم در این فصل در تهران بازی کنم. از اکبری و شهرداری ارومیه تشکر می کنم. کارخانه و اکبری هر دو برای من زحمت کشیده اند، امیدوارم همواره پیروز باشند.

وی در ادامه درباره شرایط آماده سازی اش برای فصل جدید گفت: در چند سال گذشته به خاطر اردوهای تیم ملی، فرصت ریکاوری و بدنسازی نداشته ایم و همواره بدن هایمان در حالت آماده بود. با توجه به شرایط پیش آمده (شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات) حدود 40-30 روز دور از تمرینات بودیم و نهایت بهره را بردیم. از ابتدای اردیبهشت ماه تمرینات بدنسازی خود را در تهران زیر نظر ویسی از مربیان خوب بدنسازی شروع کردم. در حال حاضر شرایط بدنی مناسبی دارم.

ملی پوش تیم ملی والیبال ایران در ادامه در پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره انتخاب سرمربی آینده تیم ملی چیست؟ گفت: ابتدا باید گزینه ها تعیین باشند. در چند سال گذشته عضو تیم ملی بوده ام، در آینده تعیین نیست که بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم یا خیر اما به عنوان کسی که چند سالی در والیبال حضور داشته است. ابتدا باید گزینه ها برای راهنمایی تیم ملی تعیین باشند و سپس آنالیز کرد. تا زمانی که گزینه تعیین نیست نمی توان در این زمینه صحبتی انجام داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1040

به "بازی در ارومیه سخت است، به خاطر خانواده ام سایپا را انتخاب کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی در ارومیه سخت است، به خاطر خانواده ام سایپا را انتخاب کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید