ایجاد هماهنگی با وزارت صمت برای توزیع مرغ در اصناف

به گزارش مجله سفر به کانادا، تهران (پانا)- وزیر جهاد کشاورزی بااشاره به توزیع مرغ در فروشگاه های زنجیره ای رفاه، اتکا و سایر زنجیره های سطح شهر می گویدهماهنگی های لازم با وزارت صنعت، معدن و تجارت اجرا شده که برای حل مسائل اصناف اقدامات لازم را انجام دهند تا تمامی مغازه داران و مجموعه صنف هم بتوانند کالای مورد نیاز خود را راحت تر از میدان بهمن تهیه کنند.

ایجاد هماهنگی با وزارت صمت برای توزیع مرغ در اصناف

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید سرزده از نحوه توزیع مرغ گرم و منجمد در میدان بهمن و قزل قلعه، اظهار کرد: از میدان بهمن و میدان میوه و تره بار قزل قلعه بازدید شد و ما شاهد از میان رفتن صف برای تهیه مرغ در این میادین هستیم.

وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: مرغ در فروشگاه های زنجیره ای رفاه، اتکا و سایر زنجیره های سطح شهر در حال توزیع است.

وی با اشاره به نحوه ورود مرغ به میادین میوه و تره بار شرح داد: با هماهنگی های انجام شده در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، مرغ ورودی به میادین میوه و تره بار، وارد یک بارانداز شده و از طریق میدان بهمن توزیع نمی شود که این امر به تسریع فرایند توزیع مرغ کمک بسکمک کرده است.

خاوازی ادامه داد: به منظور حفظ سلامت شهفرایندان، علاوه بر غرفه ها، ماشین های دارای ترازو در میادین مستقر شده اند که مرغ را عرضه می کنند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به مسائل دریافت مرغ توسط صنوف، مطرح نمود: هماهنگی های لازم با وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده که برای حل مسائل اصناف اقدامات لازم را انجام دهند تا تمامی مغازه داران و مجموعه صنف هم بتوانند کالای مورد نیاز خود را راحت تر از میدان بهمن تهیه کنند.

وی تأمید کرد: قیمت مرغ به شدت در حال کاهش است و امیدواریم این کالا به قیمت مناسبی برسد که مردم احساس رضایت کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1380

به "ایجاد هماهنگی با وزارت صمت برای توزیع مرغ در اصناف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد هماهنگی با وزارت صمت برای توزیع مرغ در اصناف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید