اولین واکنش مثبت بورس به پیروزی بایدن ، بهبود ارزش معاملات بازار سهام

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران، فرایند شاخص کل بازار سهام امروز نوسان زیادی داشت و پس از صعود 3 هزار واحدی به دلیل افزایش عرضه دوباره فرایند نزولی پیدا کرد اما در ادامه فرایند معاملات به دلیل بیشتر شدن تقاضا در نمادهای شاخص ساز فرایند صعودی پیدا کرد و بیش از 9 هزار واحد رشد کرد.

اولین واکنش مثبت بورس به پیروزی بایدن ، بهبود ارزش معاملات بازار سهام

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

در جریان معاملات امروز تقاضا در نمادهاد فولاد، فملی و گروه های خودرویی بیشتر شد و این نمادها تاثیر زیادی در صعود شاخص کل بازار سهام داشتند.

برخی از کارشناسان معتقدند اصلاح بازار سهام به پاین خود نزدیک و تعادل به بازار سهام بازگشته است، همچنین پیش بینی می شود بازار سهام هفته آینده نیز با افزایش تقاضا همراه باشد.

اما پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام عقیده دارد تا زمانی که شاخص کل بازار سهام از یک میلیون و 300 هزار واحد عبور نکند نمی توان به انتها اصلاح بازار سهام امیداوار بود.

نمادهای فملی، کگل، کچاد، پارس، فولاد و خودرو بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل را داشته اند و نمادهای شبندر، شیران، وبصادر، تاصیکو، بورس و شبریز کاهنده های اصلی بودند که از افزایش بیشتر شاخص کل جلوگیری کردند.

همچنین امروز ارزش معاملات خرد بیش از 7633 میلیارد تومان بود که فرایند صعودی خوبی در ابان ماه داشته.

همچنین در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای خودرو، خساپا، خگستر، وبصادر و وپارس بیشترین حجم معاملات و صندوق دارایکم بیشترین ارزش معاملات را داشته است.

خبر تولید واکسن کرونا و همچنین افزایش قیمت های جهانی فرایند بازار سهام را بهبود بخشید و از طرفی هم بازار سهام ریزش زیادی داشته و در این محدوده ارزندگی زیادی دارد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه اختصاصی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1343

به "اولین واکنش مثبت بورس به پیروزی بایدن ، بهبود ارزش معاملات بازار سهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش مثبت بورس به پیروزی بایدن ، بهبود ارزش معاملات بازار سهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید