افشای اطلاعات سیستم عامل جدید اپل توسط یک چینی

به گزارش مجله سفر به کانادا، سیستم عامل آی او اس 14 چند ماه قبل از عرضه در فضای مجازی منتشر شد و حالا معین شده که نشت این سیستم عامل در اینترنت چگونه اتفاق افتاده است.

افشای اطلاعات سیستم عامل جدید اپل توسط یک چینی

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از انگجت، نشت سیستم عامل آی او اس حاصل اقدام فردی بوده که یک مدل خاص از آیفون 11 را که تنها برای استفاده برنامه نویسان و توسعه دهندگان عرضه شده بود، در چین خریداری نموده بود. این فرد برای دسترسی به این گوشی خاص هزاران دلار پول پرداخت نموده است.

اگر چه سیستم عامل نصب شده بر روی این گوشی مربوط به ماه دسامبر گذشته بوده، اما فردی با استخراج کدهای آن و بازتوزیع آن میان بعضی محققان توانست در ماه فوریه به کدهای منبع اصلی آی او اس 14 که در گوشی یادشده وجود داشته، دسترسی یابد. اپل هنوز به طور رسمی در این زمینه اظهارنظر ننموده است.

هنوز معین نیست لو رفتن کدهای سیستم عامل آی او اس تا چه حد بر ماهیت و کارنمودهای نسخه ای از این سیستم عامل که اپل قصد عرضه آن را دارد، تأثیر خواهد گذاشت. اپل پیش نمایش iOS 14 را در ماه ژوئن به نمایش خواهد گذاشت و به طور قطع در این نسخه بعضی از مسائل امنیتی سیستم عامل مذکور هم رفع خواهد شد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1059

به "افشای اطلاعات سیستم عامل جدید اپل توسط یک چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اطلاعات سیستم عامل جدید اپل توسط یک چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید