اشمایکل: طرفداران منچستریونایتد می توانند به قهرمانی خوشبین باشند

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرنگاران: سنگربان اسطوره ای شیاطین سرخ استخدام لوئیز فن خال را دلیلی برای بازگشت این تیم به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر انگلیس می داند.

اشمایکل: طرفداران منچستریونایتد می توانند به قهرمانی خوشبین باشند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، پیتر اشمایکل، دروازه بان دانمارکی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد در با اشاره به فصل تلخی که شیاطین سرخ به همراه دیوید مویس تجربه کردند، گفت: به نظر من منچستریونایتد هنوز هم یکی از بزرگ ترین تیم های جهان است. شاید بعضی به خاطر حضور نداشتن منچستریونایتد در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان بگویند که ما بهترین تیم جهان نیستیم اما به نظر من یک سال حضور نداشتن در این رقابت ها چیزی را درباره صندلی من یونایتد عوض نمی نماید. به نظر من هر تیمی می تواند یک سال بد داشته باشد و آن را جبران کند.

اشمایکل در ادامه اعتراف کرد که یکی از دلایل ناکامی دیوید مویس در فصل گذشته، روی کار آمدن او به عنوان سرمربی تیم بلافاصله پس از بازنشسته شدن سرالکس فرگوسن بوده است.

او توضیح داد: فصل پیش برای ما فصل فاجعه آمیزی بود چون هفتم شدیم. تنها وجه مثبت آن فصل این بود که مجبور نشدیم در لیگ اروپا بازی کنیم و حالا می توانیم تمام تمرکزمان را روی لیگ برتر قرار دهیم. به نظر من اتفاقات تلخی که فصل گذشته رخ داد تکرار نخواهد شد.

اشمایکل اضافه نمود: حالا بازیکنان به کار با یک مربی جدید وفق پیدا نموده اند. به نظر من اینکه فن خال جانشین مستقیم سرالکس فرگوسن نیست به او یاری فراوانی می نماید. با توجه به تجربه ای که از بازی در لیگ برتر داریم می توانم بگویم که فن خال گزینه خوبی برای راهنمایی منچستریونایتد است.او در جام جهانی تصمیماتی گرفت که توجه افراد زیادی را جلب کرد.هر مربی جرأت انجام کارهایی که فن خال در جام جهانی انجام داد را نداشت. من فکر می کنم که با فن خال ما دوباره می توانیم انتظار قهرمانی در لیگ برتر را داشته باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 642

به "اشمایکل: طرفداران منچستریونایتد می توانند به قهرمانی خوشبین باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشمایکل: طرفداران منچستریونایتد می توانند به قهرمانی خوشبین باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید