اخذ مجوز 3 سه رشته تحصیلی دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد در دانشگاه کردستان

به گزارش مجله سفر به کانادا، رئیس دانشگاه کردستان از اخذ مجوز 3 رشته دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه اطلاع داد.

اخذ مجوز 3 سه رشته تحصیلی دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد در دانشگاه کردستان

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری انشجو؛ رحمت صادقی رئیس دانشگاه کردستان در مورد فرآیند اخذ مجوز این سه رشته تحصیلی گفت: شورای توسعه و برنامه ریزی آموزش عالی در آخرین جلسه خود با پذیرش دانشجو به وسیله دانشگاه کردستان و در سه رشته تحصیلی در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد موافقت به عمل آورد.

وی ادامه داد: مجوز دکتری تخصصی مهندسی برق گرایش الکترونیک، دکتری تخصصی جامعه شناسی گرایش جامعه شناسی فرهنگی و کارشناسی ارشد علوم و مهندسی آب گرایش منابع آب برای دانشگاه کردستان صادر شده است.

رئیس دانشگاه کردستان اضافه نمود: پس از پیگیری های مستمر در طول یکسال گذشته بالاخره پیروز به اخذ رشته های مذکور برای دانشگاه کردستان شدیم و امیدواریم در آینده هم بتوانیم با توجه به احتیاج دانشجویان، رشته های نو را در دانشگاه راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه اخذ رشته های نو در دانشگاه کردستان، می تواند به توسعه و شکوفایی استان یاری کند، بیان داشت: اخذ رشته های نو براساس تربیت نیروی انسانی و احتیاج جامعه شکل گرفته است.

دکترصادقی در سرانجام اضافه نمود: دانشگاه کردستان به اسم دانشگاه مادر و عظیم ترین مرکز آموزشی استان کردستان خود را موظف می داند با ارتقای کمیت و کیفیت فعالیت های خود در راستای تربیت دانشجویان اقدام کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1824

به "اخذ مجوز 3 سه رشته تحصیلی دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد در دانشگاه کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ مجوز 3 سه رشته تحصیلی دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد در دانشگاه کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید