ابهام در زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های دانشگاهی

به گزارش مجله سفر به کانادا، با وجود وعده مسئولن برای برگزاری انتخابات فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی پس از ماه رمضان، هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است.

ابهام در زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های دانشگاهی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های دانشگاهی قرار بود 19 اسفند ماه سال 98 برگزار شد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در اطلاعیه ای که 10 اسفند ماه منتشر کرد، اعلام کرد با توجه به تعطیلی دانشگاه های کشور و ضرورت حضور اعضای مجمع که در شرایط فعلی میسر نیست، انتخابات در تاریخ فوق لغو به زمان دیگری که متعاقباً اعلام خواهد شد، موکول می شود.

14 اسفند ماه نیز وزارت ورزش اعلام کرد به علت جواب استعلام های برخی از کاندیداها که از سوی مراجع نظارتی هنوز ابلاغ نشده، مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی در اوایل اردیبهشت ماه سال 99 برگزار می شود اما در نخستین روزهای اردیبهشت ماه محمدحسین علیزاده در مورد زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون گفت: در جلسه ای با حضور سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مقرر شد این مجمع بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

با وجود وعده مسئولان برای برگزاری انتخابات فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی پس از ماه رمضان یعنی از خرداد به بعد، هنوز تاریخی برای آن اعلام نشده است.

شنیده می شود تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی اواخر تیرماه اعلام می شود چرا که درست یک سال دیگر سی و یکمین دوره یونیورسیاد برگزار خواهد شد و لازم است تا هر چه سریع تر رئیس فدراسیون انتخاب و برنامه ریزی ها برای حضور در این مسابقات صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1123

به "ابهام در زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید